Waarde creëren door design development

De tijd van ‘concepten’ is voorbij. Het merk weet wie zij is, nu is het tijd om het op de juiste wijze toe te passen op alle contactpunten. De consument verwacht niet anders. Zodra het concept is opgeleverd begint het echte werk…

Bij klant, franchisenemer en realisatiepartner is soms onvoldoende kennis en tijd aanwezig om dit goed uit te voeren. Retailmerken hebben behoefte aan expertise en gedegen advies bij de ontwikkeling van alle contactpunten met de consument. Op retail, commercieel, ontwerptechnisch en een realistisch niveau. Ze hebben behoefte aan een creatieve partner die hen helpt hun doelen binnen de kaders van de formule te bereiken.

Retail verandert, hybride retail formules vormen de toekomst

De offline en online winkel zijn onlosmakelijk verbonden, de strategische retail principes, segmentatie, zonering en thema communicatie hebben veel overeenkomsten. In uitwerking, realisatie en businessmodel vraagt het echter een andere aanpak. Aan de hand van verschillende retail scenario’s maken wij inzichtelijk wat de mogelijke mix van hybride retail kan zijn.

Retailmerken zien de noodzaak het creatieve concept eenduidig uit te rollen

Wij werken samen met onze opdrachtgevers aan de ontwikkeling van hun merk en design naar de juiste contactpunten met de consument. Wij doen dit op een consistente en integrale wijze met als doel eenduidige beleving van de retail formule.

We analyseren het concept, ontwikkelen het design, werken samen met de realisatiepartners en ontwerpen relevante retail communicatiemiddelen.

Profiel